Thomblo seisoi ylväänä vasta tappamansa Ulmaksen munien päällä. Hän talloi innokkaasti niitä niin kauan, että valkuainen singahti ulos kuoresta. Yhtäkkiä kaukana laukesi 3cm-kirvestykki ja luoti pamahti infrasoonisella nopeudella edelleen innokkaasti munia tallovan Thomblon poskeen. Tämän seuraksena Thombolta purskahti paineen vaikutuksesta tekohampaat suusta, jonka jälkeen ne tipahtavat munien päälle ja Thomblolle tuli kova hammaskipu! "Onneksi RubSteel-TM panssarointini kesti!!!", Thomblo mietti niin äänekkäästi, että kolmen KM päässä oleva lehmä kuoli sydänhalvaukseen. "Loota!!!",huusi Thomblo ja aikoi läiskiä singolla pienen sarjan ammuksen tulosuuntaan. Hän yllättyi suuresti havaitessaan kalan, joka iloisena pomppi kanavaahtoa päänsä päällä. Mutta ei Thomblo, kovana miehenä, kaloista paljon välittänyt ja ampui pienen, noin kolme minuuttia kestävän sarjan kalaa kohti. Savun ja suolenpätkien hävittyä ilmasta oli kala vieläkin iloisena pomppimassa, mutta tällä kertaa se pomppikin kirvestykin vartta pitkin. Thomblon kainalot muuttuivat aivan punaiseksi vihasta, joka tunki hänen suoleensa Kalevan irtoliitettä. "Voihan lehmän pallit!!!", hermostui Thomblo, tuo suikeva kallonlaajentaja ja päätti ettei anna moisten kyperkalojen hyppiä ikinä Hänen palliensa päälle. Sitten hän muisti: "Hei, minäpäs käytän Nopanjalkaa!!!", mutta hetken mietittyään hän tuli toisiin aatoksiin, "Eih, se on LIIAN raakaa moista viatonta otusta kohtaan!!! Ehkä muutama 100 mekatonnin ulkopommi riittää tällä kertaa." Pian hän oli ottanutkin kalukukkarostaan pari ulkopommia ja sylkäisyt ne kalaa kohti. Kala kirkui kurkkuunsa, eikä se pystynyt väistämään sitä viittä miljardia nanometriä tunnissa liikkuvaa ulkopommia vaan ne iskeytyivät suoraan sen torsoon (PJ: Kala sai 20D3,14 vahinkoa ammusvarastoonsa ja tuhoutui! [{[{ PJ ON JUMALA!! }]}]) "Huhhaheiijaa, julma on suolen..." ähinää "...ponttooni jumala..." ???? "...Esko, ei saa purra minun kallololloani!!!" Thomblo iloitsi uudesta tapostaan ikivanhalla tapporituaalilla. Hänen iloitessaan oli jumala pullottanut jo kolme pulloa voiteluöljyä ja juonut ne!!! Hieman kauempana oli Ernesti seurannut tapahtunutta kovin mielenterveyttä haittaavasti:"Jumala, ei taas!!!", mutta kyperkikkelillä varustettu Thomblo kuuli tämän ja alkoi rätisytellä Ernestiä kohti. Kirveet vain kimpoilivat Ernestin karvaisesta nenästä. "Laama, ota ja syö suolta!", huusi Thomblo ruusun violettina. Ernest ei pitänyt Thomblon kaltaisista ja hän päättikin kahden tunnin joogan jälkeen tappaa hänet (PJ HUOM!:Kaksi tuntia vietettiin kyperEnterissä.[{[{ PJ ON JUMALA!! }]}]) Ernestin epäonneksi hän ei tiennyt Thomblon olevan erään zabukin paskatappaja. Ernest pomppasi napalmsäiliön takaa ja aloitti tulituksen juuri kun Thomblo oli lopettanut sarjansa. Hän uhosi jumalia ja alkoi tulittaa Thombloa 300 mm Homitzerilla. Thomblolta lensi kuola kyynelkanavasta (Kyperkanavat!!!) ja hän lensi 30000 mm taaksepäin. Ernest ei lopettanutkaan tulitusta vaan alkoi tulittaa napalmsäiliötä (Vitun tyhmää muuten). Luotaimet kimmottivat Ernestin otsaa Motherfucker-miekoilla. "Ououououououououououourgh!!!!!!!!!!!!!!", pulputti Ernesti 200 Db voimakkuudella. Ernestin koristaessa kakkua oli Thomblo jo selvinnyt kinkusta ja veti silinteristään kolme metristä CatLink-pistoolia. Thomblo huojui aseen painosta, mutta hän sai kuin jumala. Kallonlaajentaja asetti aseen piipun pituuden täysille ja painoi sen syvälle Ernestin ohutsuoleen. "Ououououououououououourgh!!!!!!!!!!!!!!", pulputti Ernesti jälleen -120 Db voimakkuudella ja kuolasi kolme litraa kalamassaa suoraan Thomblon kiimaiseen korvaan.